Paradisul acvatic

Cat de pompos mi se pare numele acesta. Cand am fost intrebata ce am facut in weekend, am raspuns „Am fost in Paradisul Acvatic„, pentru ca altfel nu stiam sa ii spun. A fost poate una din putinele dati cand nu m-am simtit in Romania. Totul era extrem de curat si civilizat. Mi-a placut ca fata de la intrare a fost foarte amabila cu noi, ca locul in care m-am schimbat in costum de baie era curat, ca era cald (nu se facea niciun fel de economie la caldura).

Mi-a placut sauna, cea finlandeza. Avea 110 grade si nu erau asa multi oameni in ea din cauza asta. Dupa ce am iesit din ea, am intrat in bazinul de apa rece (chiar era foarte rece) care avea legatura cu exteriorul. Dupa asta, mi-am zis sa experimentez zapada (era pusa intr-un fel de frigider, habar nu am cum se numeste). Eram ca noua dupa aceasta tonifiere prin masaj cu zapada.

Ce mi s-a parut superb, a fost o grota in care stateai intins in apa si te uitai la proiectii pe tavan si ascultai muzica. Foarte relaxant. De ce nu exista asa ceva in Bucuresti? Chiar nu se gandeste nimeni sa ne faca si noua 😦

Am mai intrat intr-o sauna umeda, m-am dat pe un tobogan si am inotat in bazinul central. Super super!

Cred ca de fiecare data cand merg in Brasov o sa fac o visita acestui paradis acvatic.

Un răspuns la „Paradisul acvatic

  1. Draga Anyana, ma bucur mult ca te-ai simtit bine la noi. Te asteptam oricand cu mare placere!

    Cu stima,
    Cineva din conducerea complexului

Lasă un răspuns

