Scuze

Am gasit pe un blog un citat care mi-a placut la nebunie:

„Îmi plac oamenii care îşi cer iertare scurt şi concis, care nu folosesc expresii cu dus-şi-ntors, pasiv-agresive, de genul „Îmi pare rău că ţi s-a părut că eu aş fi făcut şi dres…”, un fel de scuze-cu-degete-încrucişate-la-spate, prin care de fapt te scot pe tine vinovat că nu ai înţeles, chipurile, corect situaţia. „(Helen Fielding – Olivia Joules şi imaginaţia hiperactivă)

Multe certuri ar fi evitate daca un om si-ar cere scuze pur si simplu, fara sa gaseasca de fiecare data un vinovat. Apreciez acesti oameni care au cu adevarat puterea de a spune „Te rog frumos sa ma ierti”.

Lasă un răspuns

