Fiat 500

De cand prietenul meu vrea sa isi schimbe masina, m-am saturat de cate ori m-am uitat pe rand la Passat, Audi 4 sau BMW 320.

Initial, am fot innebunita dupa Passatul nou (interiorul il gasesc cel mai misto din cele 3) , ca dupa sa imi placa enorm BMW-ul,  iar la sfarsit sa ma orientez spre A4 (modelul acela din 2005). Bun! Dupa o luna in care pe strada numai la masinile astea ma uitam, ieri dimineata mi-am dat seama ca sunt satula de cele 3 :). Acum nu mai vreau masina mare, vreau ceva gen Golf 5, Seat Leon. Evident ca dragul meu prieten nu va tine cont de parerile mele  si isi va lua ce va dori, dar eu tot visez.

Azi dimineata, am vazut masina visurilor mele (Audi A4, ultimul model va ramane pentru totdeauna pe primul loc). Eu ma refer la masina visurilor mele din cadrul masinilor pe care le-as si putea conduce (cat mai mica posibila :D). Prin urmare, sa va prezint… Fiat-ul 500 . M-am jucat putin la configurarea „masinii mele” si a rezultat un superb Fiat 500 rosu, cu volan sport, interior negru.Fiat 500

Acum, imi doresc foarte mult sa invat si eu sa conduc, ca tin permisul cam degeaba in geanta.

Lasă un răspuns

