Aventuri la… tenis

Am descoperit sportul meu preferat: tenisul de camp. Daca la ping pong nu ma descurc si nu am nicio sansa de a progresa, pentru ca dau numai serve taiate, pentru tenis am un viitor promitator din punctul meu de vedere.

Prima oara la tenis am fost undeva in regie, in spatele caminelor studentesti. Am jucat cu o racheta Head si l-am batut pe prieten rau de tot (a reusit sa imi ia cateva game-uri, 2 sa fie?). Mi-am amintit cum trebuie sa tin priza de stanga si de dreapta. Cand eram mica, pe la 8 ani daca nu ma insel, am facut un an de tenis dar nu mi s-a parut interesant, poate pentru ca m-au obligat parintii sa ma duc. Aveam si atunci aceeasi problema ca acum: nu am forta sa servesc.

Dupa regie, a urmat terenul de tenis din Tei. Ne facusem noi programare la un teren pentru ora 11. Am ajuns in Tei la 10,30 si ne-am invartit o ora pentru a gasi terenul inchiriat dar degeaba. Erau zeci de terenuri, dar niciunul nu era „al nostru”. Pana la urma am renuntat si ne-am facut rezervare la terenurile de langa un hotel (alt reper nu am cum sa dau pentru ca sunt toate gramada acolo si nu stii ce si cum). Am dat 70 ron pentru o ora jumate de tenis. Poate nu mi se parea atat de mult daca „don’soara” de la receptie nu imi strica tot cheful: am stat 15 minute sa ne aduca rachetele (niste rachete vai de capul lor), 5 minute sa faca rost de mingi si sa ne dea intr-un final terenul (asta in orele platite). Am ajuns pe teren, uitandu-ma la cei de langa noi care aveau o galeata (era chiar galeata) de mingi. Noi, cu 4 mingi acolo, care nici macar nu sareau… In 10 minute, prietenul (o sa il numesc do in postari ca e prea lung sa ii spun de fiecare data prieten) s-a dus la ametita aia si a spus ca vrea banii inapoi ca nu avem mingi si nu suntem multumiti de conditii. Bineinteles ca nu se putea sa ni-i dea inapoi ca a facut bon; a scos tacticos 4 mingi de sub tejghea (desi a spus ca nu are mingi la ea) si i le-a dat lui do. Yupiii, aveam 8 mingi – eram chiar fericiti.

Dupa Tei, ne-am dus direct in Carrefour si ne-am cumparat rachete si mingi, propunandu-ne sa mergem de minim 3 ori pe saptamana. Nu am stiut ca rachetele pot ajunge la sume atat de mari: 700-800 RON. Noi ne-am multumit sa ne luam 2 la un pret decent (2 Wilson la 150 fiecare), 8 mingi WIlson si o geanta speciala pentru toate cele enumerate.

Rachetele si mingile le-am testat in complexul sportiv de langa Leu. Erau 5 terenuri acceptabile la un pret foarte bun.

As vrea sa pun poze, dar nu am, asa ca data viitoare.

Ah, da… am mai mers si prin ate locuri sa cautam terenuri disponibile:

-terenurile de pe Lia Manoliu : la receptie o tipa acra care ne-a cerut bani in avans pentru rezervare; terenurile aratau ok (parca erau 35 ROn)

– cele din Complexul Daimon, vizavi de Sala POlivalenta – destul de scump, dar aratau impecabil – 45 ron fara tva ora

– unele din Tei, din complexul Tenis Club, parca – la cum arata, am spus clar ca nu avem intrare acolo (45 ron pe ora). Aici erau interesante preturile la abonamentele all inclusiv – 2250 RON pe 3 luni (fitness, piscina, aerobic). Eram asa entuziasmata sa imi fac, credeam ca e 225 RON 😦

Lasă un răspuns

