Mare… soaree

Ah, ieri am venit rosie ca un rac de la mare. A fost atat de misto!

Pareri, impresii mai jos 😀

Pro:

  • terasele care arata ok
  • mancarea de la terasa Andreea
  • chelnerii se purtau frumosc cu tine
  • apa marii era super
  • porumbul fiert si inghetata de nuci la Tropicana
  • tequilla adusa de Cata

Contra:

  • cazare + mic dejun – foarte nasol; Dupa ce ca am dat 230 ron pe o camera, era si mica, mirosea si urat si mic dejun (toti se inghesuiau sa prinda ceva) a fot groaznic
  • Mamaia e frumoasa, pacat de oamenii care se duc acolo si o strica. Care mai de care mai aranjati, etalandu-si masinile, fitele… Tipele erau imbracate cu foarte mult prost gust, tipi, nu am vazut niciunul simpatic (nu m-am uitat nici prea mult dupa)
  • muzica tare in restaurante
  • faptul ca au pierdut Croatia si Olanda (nu mai am cu cine tine la Euro)
Lasă un răspuns

