Ajutor

Stateam azi si ma gandeam ca eu cred ca trec printr-o criza de presonalitate, ca sa ii spun asa. Incerc sa ma gandesc la o prietena/prieten care poate sa ma asculte si nu gasesc. In general, daca vreun prieten/a de al(a) meu are probleme, Ana asculta, Ana da sfaturi. Imi pierdeam ore zilnice sa ascult despre frecventele despartiri, certuri intre cupluri, probleme de serviciu, incercam sa ajut, ieseam cu persoana respectiva in oras, o chemam pe oriunde cu mine. Daca in schimb, eu am ceva ce imi este neclar, eh, complet neinteresant. Lasa ca ii trece. Persoana careia ii cer ajutorul, nu are timp sa ma asculte, si daca o face, isi intoarce discutia pentru ea: „ce rau mi-a fost aseara, ca m-am certat iar cu prietenul”, si ajung iar sa ascult, sa ofer sfaturi.Problemele LOR sunt cele mai importante, de fapt, ma scuzati ca mi-am expus si eu supararea.

Si, dupa ce am luat numele prietenelor mele la rand, m-am suparat si mai tare. Nu stiu cui sa povestesc ce am pe suflet. Am recurs la masura de siguranta a mea: trebuie sa imi amintesc ca lucrurile nu sunt atat de negre cum le vad in ultimul timp si sa ma gandesc la ce a fost/este frumos in viata mea. Sa vedem:

– mai sunt 2 saptamani si intru in concediu. Vreau sa ma odihnesc macar moral, ca fizic …

– o sa imi vad familia cat mai curand si o sa ma simt si eu importanta pentru cineva 😀

– in weekend plec in Piatra Craiului pe munte (conditia mea fizica este undeva la -, dar ma descurc)

– maine ma duc la tenis cu niste persoane pe care le admir pentru altruismul lor

– in seara asta ma duc sa citesc,sa imi pun lumanarele prin camera, sa ascult muzica si sa beau ultima bere din frigider

– ohh, si mai sunt 2 ore si plec acasa:D

2 răspunsuri la „Ajutor

Lasă un răspuns

