Sex and the city -The movie

[Spoiler]
Desi, nu cred ca am vazut niciun episod cap coada din serial, am spus, hai, sa vedem cum e filmul asta, mai ales ca nu era nimic altceva mai interesant in programul de la Hmultiplex. Am ajuns, mi-am luat bilet si m-am asezat pe scaun, dornica de aventura (venisem singura la film, ce-i drept, si ma cam plictiseam). Am inceput sa inspectez sala: cupluri (barbati adusi cu forta de prietene pentru a vedea filmul), grupuri de fete (Ah, tu, ai vazut ce geanta Di(h)or are aia) si, culmea, cupluri de gay. Langa mine, erau 2 indragostiti (tip si tip) care s-au purtat foarte girly pe tot parcursul filmului.
Filmul mi s-a parut slabut. E adevarat, au fost niste faze foarte comice, dar, parca ma asteptam la mai mult. Mi s-a parut tras de par foarte tare. Ca a lasat-o cu ochii in soare pe Carrie la altar Mr. Big, era de asteptat. Ca s-au impacat la finalul filmului si s-au casatorit pana la urma, la fel. Nimic spectaculos. Toata tipele din filme erau innebunite dupa brand-uri de lux. Come on, mai exista si altceva decat astea. Plus, gentile prezentate in film, hainele de marca, toate mi s-a parute extrem de chicioase. Nu as da 5000 de euro (chiar de i-as avea) pe un Louis Vuitton niciodata – era oribila: cu rosu, verde, galben, parca era un curcubeu.
Ah, ce m-a surprins iar a fost felul cum arata Carrie (Sarah Jessica Parker) – era slaba rau si se cam vedea in unele cadre cum ii atarna carnea pe maini – si Miranda (Cynthia Nixon) – avea fata foarte imbatranita si arata cam rau.

Lasă un răspuns

