Bolivar – unde sa nu mananci

Great! Am fost aseara in cel mai nasol restaurant ever, numele lui este Bolivar si este un restaurant cu specific brazilian.
Am fost in grup organizat (intr-un teambuilding, impreuna cu Do), cam vreo 15 eram, daca nu ma insel. De servit, a venit o chelnerita si s-a ocupat de noi (unica de altfel pe tot restaurantul, desi avea terasa, si 2 etaje). Am comandat bruschete si felul doi, Pui Lemon Key, iar Do supa de ciuperci si felul doi quesadilla vegetariana.
In 2 ore ne-a adus si mancarea, dar pana sa descriu experienta macabra cu mancarea, ar trebui sa vorbesc de servire. Domnisoara servitoare era foarte nedumerita de ce ne plangem noi ca ne intra mustele in bere, in suc, de ce nu intelegem ca bruschetele le va aduce cu restul mancarii, atunci cand am intrebat de ce se intarzie cu ele, ca ea ne-a spus ca le aduce pe toate deodata. Bun, cu strambaturile de rigoare, am strans din dinti si am asteptat. A venit supa de ciuperci, care s-a dovedit chiar buna spre deosebire de restul preparatelor braziliene.
BRUSCHETTA BIANCA: paine prajita la toaster unsa cu grasime de la friptura (cel putin asa avea gust) cu aroma de usturoi. Nu m-am indurat sa vad cum sunt celelalte feluri de bruschete de la colegi, aratau mult prea dubios.
POLLO LEMON KEY – auzi la ei, snitel parizian! Pana si eu, care nu am nicio treaba cu gatitul sunt in stare sa fac un snitel mai bun. Nu avea gust! Si sosul ala… oribil. Orezul era tare, de cat de statut era.
QUESADILLAS VEGETARIAN – clatite umplute cu legume din alea congelate, la punga. Groaznic
Nu mai spun cat de nemultumiti au fost colegii mei, ca nu are rost cred. Salata de ton cu ton alterat, paste 4 FORMAGGI vai de capul lor. O mancare mai proasta decat la cantina, la niste preturi, doamne, exagerate de-a dreptul.
Mi-a placut atitudinea chelneritei, cand toti terminasem de mancat, ea s-a gasit sa aduca mancarea comandata unei colege. Cand Cris a spus ca ea nu mai mananca pentru ca mancarea a ajuns prea tarziu, chelnerita cica „Si eu ce sa iti fac, mai am si alte mese de servit!”. No comment:D
In concluzie, evitati restaurantul Bolivar!

Lasă un răspuns

