Scurte

  • Astept un raspuns care are 2 variante de a ajunge la mine: prin mail sau prin telefon. Azi, din 10 in 10 minute am dat refresh la gmail-ul meu si am luat telefonul cu mine peste tot. Ce greu trece timpul, macar sa stiu ca e negativ … sau pozitiv, sa scap de stresul asta. OFF!
  • Am chef sa nu fac nimic. Nu mai vreau la serviciu. Imi doresc sa dau o fuga prin magazine si sa imi iau tot ce imi place – bluzite, rochite, pantalonasi, fundite, fustite 🙂
  • Am vazut un film (The Dark Knight) si un serial (Gossip Girl) super misto ambele
  • Am inceput sa invat contabilitate in timpul liber
  • Vreau sa imi iau o carte buna sa citesc
Lasă un răspuns

