Perfect

Ca ziua sa se incheie perfect, pe langa toate lucrurile intoarse pe dos din ultima saptamana, azi am avut cea mai nasoala zi din ultimii mei ani. Azi, mi-am dat seama peste ce fel de oameni poti da: peste niste oameni mincinosi, niste oameni  prefacuti din prima clipa. Si nu inteleg de ce. De unde atata lipsa de, sa-i zicem, bun simt. Si stau si ma intreb serios daca eu am vreo problema, daca sunt defecta, daca traiesc intr-o lume in care eu credeam ca mai exista un pic de normalitate. Fiecare isi vede propriul interes. Oare de ce sa fii corect? Oare de ce sa spui lucrurile pe fata? Mai bine dispari si cu asta basta, fara nicio explicatie, fara sa te gandesti ca faci rau.

Da, cred ca traiesc intr-o lume superficiala, intr-o lume in care nu exista dragoste, nu exista decat … gol. Majoritatea oamenilor se casatoresc numai pentru ca au ajuns la o varsta, pentru ca asa trebuie. Nu am intalnit pana acum cuplul perfect, nu am intalnit pana acum o persoana care sa fie daruit complet omului de langa el.

Refuz, neg totul. Se invarte totul in jurul meu, nu mai gasesc echilibrul. Nu imi vine sa cred ce se intampla.

Lasă un răspuns

