Telefoane cu personalitate

Sunt unii oameni care nu fac altceva decat sa se planga de lucrurile care se intampla. Nu i-am vazut vreodata zambind si tot ei spun „Vai, ce viata naspa am… vreau si eu sa fiu ca tine”. God, problema este la ei, ei trebuie sa se schimbe. Ca sa fii fericit trebuie doar sa iti doresti si sa te tii tare pe pozitii.

Si, caut un telefon cu personalitate. Un telefon care sa fie creat special pentru mine, asa ca si camasa pe care mi-am cumparat-o miercuri. Acea camasa este atat atat de frumoasa, a fost dragoste la prima vedere.

Lasă un răspuns

