Ma gandesc la tine

Cand eram mica, la Casa de Cultura din Onesti se tinea anual un festival numit… hmm… am un mare lipsus acum. In fine, ideea era ca de abia asteptam sa mergem cu clasa, sa ne asezam pe scaunele din catifea verde si asteptam sa inceapa. Si atunci a fost prima oara cand i-am ascultat pe Corina Chiriac si pe Gheorghe Gheorghiu. Rasfoind prin amintiri, am gasit o melodie de-a lui, dragutica asa, care imi aminteste de cat eram eu de naiva si inocenta.

Oh, si lunile in care fredonam: „Dar unde dragoste nu e, nimic nu e/ Nici soare nu-i, nici viata nu-i/ Iar eu ma simt al nimanui/ Acolo unde nu esti tu”. Pam pam!

Si neaparat sa nu uit de un amic de al meu care are pe status o melodieeeee melodioasa 🙂 „Cand aveam vreo 16 ani”

Un răspuns la „Ma gandesc la tine

Lasă un răspuns

