Schimbare

Am nevoie de o schimbare care sa ma tina ocupata macar pana incep sezonul. Sa le luam pe rand:

-schimbarea culorii parului – Nu este cea mai buna idee, am mai facut asta si m-am plictisit de ea intr-o zi, plus ce vina are parul meu pentru starea mea de plictiseala acuta. Neah, nu este buna deloc.

-reinnoirea garderobei 🙂 Daaa, daca in ultima luna nu mi-as fi dat jumate de salariu pe haine poate ar fi fost o treaba. As lucra totusi putin la partea de incaltaminte, putin asa, ca nu mai am nimic. Si mi-as lua o pereche de blugi gri si una neagra. Am vazut si o camasa (a se citi vreo 3 camasi) dragute… pardon, draguta. Si daca stau bine si ma gandesc, mi-ar mai trebui un costum si o pereche de pantaloni business (he, he, ce bine suna acest cuvant). Plus, nu mai am rochite de club, neaparat o vizita magazinelor in weekend 🙂 Si ceasul! Sa nu uitam de ceas, va rog frumos. Cica ceasul, masina si telefonul sunt cele mai importante intr-o intalnire de afaceri. Masina e insemnata, telefonul e proaspat cumparat, dar unde este ceasul??? E un magazin asa frumos in Unirii, Swatch se numeste.

-film, chiar as merge la un film. Iau agenda de la telefon… nu exista niciun amator de filme de groaza in agenda mea. UOFFF!!!

-concert Ferry Corsten. Eu sunt cam singura care asculta acest gen de muzica. Chiar nu vreau sa fac cuiva rau si sa il oblig sa mearga cu mine.

-as manca o pizza si as bea o bere. Asa, ca doar la frumoasele mele 49 de kg imi si permit. Neah, sare din schema. Sau, hai sa sunam o prietena!

-parapanta. Offf, visul acesta nu mi s-a indeplinit in anul curent, dar la anu…

-mi-as face planuri sa plec la Amsterdam. Cu cine?! Daa, stiu, cu acel prieten imaginar pe care mi l-am facut saptamana trecuta.

-as pleca sa skiez ACUM, pentru ca in iarna nu o sa ma am niciun pic de timp.

-mi-as redecora camera. Asta este chiar cea mai ieftina dintre toate; ori ca spun ca plec in Bora Bora, ori ca imi propun sa imi schimb camera este de domeniul fantasticului.

STIUUUUU! Sa imi cumpar un catelus, ca si asa sufeream eu ca de ce pe mine nu ma asteapta nimeni acasa 🙂 Pana si eu rad … Scenariu: Dimineata, la 5 cand ma intorc din club, scot cainele la plimbare, dupa care dorm, il iau cu mine la masa, il plimb cu rolele, ii fac dus. Pot sa il iau si in geanta seara cand ies la un suc 🙂 O sa fiu exact ca domnisoara aia pe care am vazut-o intr-un restaurant cu pretentii din Bucuresti. Ar lipsi un turc cu lant gros neaparat din aluminiu auriu in dreapta mea. Si nu ma vad bine 😛

Lasă un răspuns

