Stop

As vrea sa am puteri magice, sa inregistrez acest weekend si sa ii dau cu repeat forever and ever.

Vineri, seara clasica de club: The Gate a fost de data asta. Locatie misto, muzica draguta, oameni pe masura, prieteni la fel. Ce pot sa spun de clipa cand au pus Angels a lui Robbie?! Pur si simplu amazing. Atmosfera foarte relaxanta, fara acele persoane dubioase pe care le mai intalnesti prin alte locuri, fara senzatia aia ca esti in lumea piticilor.

Sambata, evident ca la 9 eram in picioare, dupa care o raita prin magazine. Si cica Romania este in criza. Da de unde. Erau cozi imense la fiecare magazin de haine in care am intrat. Nu o sa ma lungesc pentru ca vreau sa ajung la seara de sambata. Am vazut „Jeux d’enfants” pentru a doua oara saptamana asta, dupa care ne-am gandit noi asa ca vrem sa iesim, asa ca am ales Krishna Cafe. Am stat pentru cateva ore pierduti intr-o superba atmosfera orientala, fumand narhilea si savorand o delicioasa cafea cu rom (acestei cafele i se datoreaza si starea fresh in care ma gasesc la 3 dimineata).

Si nu s-a terminat, continuam azi cu un picnic a la maison 🙂

Sa nu uit de starea de acum: Don’t miss missing you.

Superb weekend!Am mai spus asta???? 🙂

Turn on the music:

Lasă un răspuns

