Perfect night

Dupa 2 ore dormite in noaptea de vineri, dupa niste situatii care pana si pe mine ma mira in acest moment, am ajuns la Ferry Corsten, unul dintre acele must see-uri de pe lista mea lunga, asta din moment ce l-am ratat cand a venit la Liberty Parade in vara.

Twice in a blue moon – frumos spus; versurile melodiilor lui Ferry oricum m-au impresionat. Betsie Larkin a fost foarte tare, nevazand scena, cand a inceput Feel you, nici nu stiam ca este cineva care canta live. Ca joc de lumini, am ramas putin dezamagita, nu am fost la multe concerte de acest gen, dar la Paul Van Dyk anul trecut a fost parca mai misto.

Atmosfera cu totul si cu totul deosebita, am stat si putin mai in fata ceea ce a fost foarte bine. Simteam beat-ul in tot corpul si… acea energie cu care te incarci dupa un concert trance este ametitoare.

Days, days, days
Stealing secret moments
Breathing in the summer sun
As the sea of changes
Wash ashore

Days
In the great wide open
There`s so much to catch the eye
Your beauty,
Shade and light, shade of light

Quiet witness to forever
In my silence I keep holding on
I am waiting `til forever
And I understand where we belong …

Lasă un răspuns

