Liniste

„Norii-s de-argint şi zboară departe Ceru-i înalt, tăiat în cleştar Noaptea-i o perdea Şi fereastra mea Doar umbre, care-ncet dispar Când nu eşti aici mi-e camera goală E timpul leneş, mult prea lung Deloc …”

„Toate dorintele indeplinite pana acum s-au dovedit a fi niste decizii gresite din punct de vedere emotional nu rational. Mi-am asumat riscul de a pastra langa mine persoane toxice pentru a invata niste lectii dureroase dar extrem de trebuincioase si de a pleca de langa ele chiar daca pentru asta a trebuit sa tai niste radacini dureroase pentru ei. […] Imi asum riscul de a ignora, chiar asta ii indurereaza pe unii, de a ma ignora atunci cand trebuie chiar daca asta ma indurereaza.” <Mintea de ceai>

Lasă un răspuns

