Planuri Long Term

So, scriam aseara un post lung si foarte deprimant, noroc ca nu i-am dat cu publish ca aia era.

Azi am ceva nou de spus. PLECAM LA MUNTEEEEEEEEEEEEEEEE de revelion. Si nu oriunde: in strainataturi. He he, ne respectam: mergem in Bulgaria – Bansko. Am stabilit! Maine facem rezervarea si… asa ma incanta ideea ca dupa ce terminam cu interimurile avem unde sa facem revelionul. Inca o data YEY. Munte, zapada, schiuri, vin fiert, cartofi prajiti cu maioneza pe partie (asa sunt de buni dupa cateva coborari cu 50 km la ora :P). Miam miam. Mi s-a facut pofta. Si mi-e dor sa imi inghete fata, sa am nasul rosu, sa ma bag in sauna cand ajung la hotel dupa 7 ore de ski. OFFF! De abia astept.

Lasă un răspuns

