Lume nebuna

In noaptea de 31 octombrie – 1 noiembrie nu e de iesit din casa … cel putin nu cu masina. Sau poate acum realizez ce inseamna sa fii fata si sa iesi cu masina intr-o noapte de sambata. Pe Magheru, un Jeep -Mercedes cred ca era, cu 2 pusti in el, incepe sa se tina de noi: a oprit inainte de a intra in pasajul de la Universitate, fix in fata noastra , blocand toata circulatia. De depasit nu puteam sa depasesc pentru ca eram pe banda 2 iar pe banda 1 veneau masini incontinuu.Prin urmare, am stat cred 5 minute dupa domnii cu Mertanul.

La un moment dat, se gandesc ei sa plece. Am spus ca na, au terminat, putem sa ne vedem de drum. Dar nu a fost sa fie: daca semnalizam dreapta, se bagau in fata mea, daca faceam stanga, la fel, iar in intersectie s-au postat paralel cu noi. Deja eu ma crizasem toata ca nu am suficienta experienta de condus ca sa ma agaseze cineva pe strada, nu pot sa fiu atenta si la ei si sa le anticipez miscarile. Momentul critic a fost cand s-au pus din nou in fata noastra si iar nu mai puteam sa mai fac nicio miscare. Eram deja un pachet de nervi si mi-era frica pentru ca nu stiam sa scap de ei. Am semnalizat stanga si m-am incadrat fara sa ma asigur  absolut deloc. Daca ma plangeam pana acum ca nu sunt norocoasa… atunci am avut cel mai mare noroc din lume ca nu m-a spulberat taxiul care venea in viteza. Nici nu am avut timp sa ma dezmeticesc ca hop top Mercedesul era in stanga noastra, blocand iar circulatia. Si atunci… a venit salvarea mea: locul de parcare visat, singurul… pe care l-am vazut in ultimul moment. Asa am reusit sa scap de 2 nebuni, cu bine.

Concluzia este ca unii oameni sunt batuti in cap.

Un răspuns la „Lume nebuna

Lasă un răspuns

