Nu simt

Nu stiu ce am patit, dar de o saptamana, totul trece pe langa mine. Lucrurile pentru care eu sufeream nespus in trecut, acum  ma lasa rece. Parca nimic nu ma mai poate atinge; incerc sa ma fac sa reactionez in vreun fel, dar… fara nicio speranta. Si chiar daca nu apartin nimanui, chiar daca stiu ca in momentul de fata nimeni nu se gandeste la mine, ca nimeni nu ma vrea langa el, nu ma deranjeaza. Si acest lucru ma ingrijoreaza pe de-o parte, dar pe de alta parte ma bucura. Acel echilibru dezechilibrat pe care il pierdusem in Vama acum… hmmm, 3 luni cred, incepe sa  revina.

Incep sa vad lucrurile la singular, am inceput sa ma vad si pe mine in toata aceasta schema care se numeste viata; imi dau seama ca este ok sa te gandesti numai la tine; si ca sunt atat de multe lucruri pe care le pot face numai eu, fara sa am pe cineva langa mine.

Totusi… inca este ciudat… EU?! sa nu sufar dupa cineva… ciudat sentiment frumos. Mai vreau ! 😀

Lasă un răspuns

