No more broken hearts

Hey! Ce se intampla cu lumea anul asta?! Am auzit prea multi care s-au despartit, prea multe fete care sufera, prea multi tipi care au prietena si cu toate asta insala… Cred ca astrele s-au aliniat ele intr-un  mod sublim si au creat aceasta situatie mirifica 😛 Sau, posibil de la energia negativa din Bucuresti… sau din cauza gripei aviare, pardon porcine 😀

Si, sa discutam acum despre gripa porcina. Ce prostie! Nu mai aveau astia din mass media ce sa scoata, pe ce subiecte sa se focuseze si s-au gandit ei ce ar fi sa intarate putin populatia. Prin urmare, daca aveti cumva geniala idee de a va duce la farmacie sa va luati masca, mai bine stati acasa. Masti nu mai sunt de mult timp in farmacii.

Mda, si sa discutam putin si despre aceasta zi de vineri, in care spre marea mea mirare, nu am chef sa ies. Desi mi-am luat rochita azi (si este super draguta), desi nu sunt obosita, nu am chef…

Si… ploua!!!!! Si azi mi-am spalat masinuta, pentru prima oara de cand o am si era asa lucitoare! Nu-i corect, numai tata patea asa 🙂

Lasă un răspuns

