Lucruri marunte

Datorita jobului meu, am avut ocazia sa cunosc o gramada de lume si sa am de a face cu o gramada de personalitati. Au fost destul de multi oameni care m-au impresionat intr-un mod extrem de placut, iar altii care mi-au lasat un gust amar.

Din categoria oamenilor pe care ai vrea sa ii mai reintalnesti, intra si un barbat care m-a surprins placut zilele astea. Un barbat care isi asuma greselile, un om corect si foarte degajat. Initial, cand l-am intalnit mi s-a parut putin iritat de prezenta mea, de faptul ca vin si ii cer socoteala, dar pana in ultima zi ne-am inteles de minune. Si, a fost greu cand a spus „Poate la anul nu vom mai exista ca firma”. Nu s-a purtat cu noi ca si cum stia ca va fi dat afara, a fost extrem de diplomat. Si cu toata criza asta pe care o simt in fiecare zi mai mult, inca nu ma opresc sa ma intreb: „De ce numai oamenilor ok li se intampla toate astea?!”.

Si tot in zilele astea, am avut o discutie cu un barbat de peste 35 de ani, in legatura cu tabieturi. Imi spunea lucruri pe care eu tot le repetam unor persoane foarte dragi mie: intr-o relatie trebuie sa fii capabil si de compromisuri. O data cu varsta devii mai pretentios, mai exigent cu lumea din jur, mai selectiv si mult mai incapatant. Cu cat cresti, devine din ce in ce mai greu sa lasi pe altcineva sa locuiasca la tine in inima si in casa, nu mai esti capabil sa intelegi dorintele celui de langa tine. Crezi ca tot ce tot ce zboara ti se cuvine. Din pacate, la un moment dat te inchizi si nu mai vrei sa lasi niciun sentiment la suprafata. Si devii gol.

Lasă un răspuns

