Cautare

M-am trezit eu acum 5 minute cu o dorinta extrem de mare de a reintalni un prieten din copilarie. Povestea este in felul urmator: cand eram eu micuta, adica in clasa a 7-a daca nu ma insel, ma intelegeam foarte bine cu un baiat mult mai mare decat mine, avea cred vreo 20-21 de ani. In timp, fiecare din noi 2 a luat-o pe drumul lui si acum nici macar numele de famile nu il mai stiu. M-am intalnit intr-o zi, la metrou cu sora lui, am mai vazut-o alta data intr-un club, dar mult prea putin ca sa o intreb de el si recunosc am fost si putin lasa pentru a intra in vorba cu ea.

Imi lipsesc mult prietenii mei din copilarie; nu am fost niciodata in stare sa le arat cat de importanti au fost ei pentru mine. Si continui sa fac aceasta greseala cu persoanele cu care interactionez acum.

 

Lasă un răspuns

