25…

… de ani! Yey! Am mai crescut un an si ma simt super bine.

Scurt jurnal:

Cred ca asta a fost primul an de cand ma stiu, cand am fost singurica in noaptea de ziua mea. Initial ma apucase un pic melancolia si eram putin trista, mai ales ca eu sunt innebunita sa mi se spuna La multi ani la 12 noaptea fix. Nu credeam si nici nu ma asteptam sa sune telefonul, dar iata ca a sunat de 2 ori (Mersi C. x2). So, m-am mai invartit putin prin pat, cu strania senzatie ca azi este ziua mea si am 25 de ani. Am reusit in total sa dorm cred 2 ore, incercand sa profit de aceasta zi minunata si importanta pentru mine.

La 6,30 eram cu masina in drum spre RAR pentru a obtine acel certificat de autenticitate care ma impiedica sa imi fac numere de Bucuresti (acum circul cu acte in regula 😉 ). Am ajuns la faimosul RAR, localizat in Voluntari (nu as vrea sa folosesc cuvantul la mama naibii ca e urat) pe coclauri e putin spus: parca eram pe strada lui Papura Voda. La RAR, oameni care te dirijau in toate directiile dupa ordinea din capul lor. In fine, m-am dat jos din masina pentru a fi verificata masina, nu eu, evident (nu stiu la ce s-au uitat pentru ca m-au trimis sa platesc) asa ca in 20 de minute imi asteptam CERTIFICATUL. O foaie albastra, o porcarie din punctul meu de vedere, inca nu ii vad rostul, dar sa zicem ca sunt fata si nu ma pricep.

Fericita foc, am plecat spre inmatriculare, in Pipera. Intreb politistul pentru a doua oara ce imi trebuie pentru a obtine placute (am mai fost o data luni). Imi spune si plec sa imi fac copii xerox. Sincer, nu inteleg de ce nu au facut un magazin exact langa politie sau in politie, a trebuit sa trec prin marea de oameni cu „doriti asigurare, acte pentru masina, etc etc” parca eram la piata. Fac copiile de rigoare si imi iau cuponul de asteptare nr 102, si afisajele erau la 77. Am astept o ora, pana sa ajung in fata la domnisoara care sa imi spuna: NU AVETI CERERE DE INMATRICULARE. Serios?! Nu mi-a spus nimeni de aceasta cerere si eu chiar am intrebat. „Si… unde gasesc aceasta cerere?” Intreb eu. VIZAVI.

Acelasi drum vizavi, aceleasi „doriti o asigura, acte masina, acte nu stiu de care” din toate partile, dar am luat cererea. YEY 😛 Ajungand la domnisoara, curioasa ce imi mai cere. Mi-a mai cerut ceva, evident: 40 de ron pentru placute. Nici de acesti bani nu mi-a spus nenea politistul, si eu am intrebat cat costa. El 50 de ron taxa 1 si 35 taxa 2. Si mi-a zambit tamp.

Eu stiu ca este civilizat sa apara undeva o lista cu actele necesare pentru inmatriculare, undeva in acel sediu. Nu sa stai la cozi la informatii si sa ai de a face numai cu… ma abtin.

Sa revenim la domnisoara care, dupa ca am platit si cei 40 de ron pentru placute, a avut cea mai mare satisfactie cand mi-a spus 2 ore, reveniti aici in 2 ore. Masina nu aveam ca placutele erau aruncate, eram la cucuietii din deal acum, deci nu tu loc in care sa merg sa beau o cafea. Am stat frumos in masinuta, am vorbit la telefon si am multumit pentru urarile de ziua mea timp de 2 ore. Si miracolul s-a produs. Am niste frumoase si bine meritate placute cu nr ZWT :)un numar foarte sugestiv :D. Sa va zic ca dupa ce am plecat nu m-a mai claxonat nimeni la semafor? Ca nu mi-a mai taiat nimeni calea ca atunci cand aveam placute de DB?! Nu are sens: Traim in Bucuresti si asta ne omoara tot timpul.

Tragand linie: ca sa iti faci placute iti trebuie minim 8 ore si adauga o marja de 3 ore daca esti fata si nu ai prieten care sa te ajute 🙂

Revenind la ziua mea: sunt fericita, ma asteapta o viata frumoasa si sper sa ma bucure de fiecare clipa din ea.

Si melodia asta imi place la nebunie, azi am ascultat numai Roxette:

XOXO

2 răspunsuri la „25…

  1. Hey, Queen of Sun :), lots of hugs!
    P.S.: numarul de la masina ori a vrut sa fie ZAT si nu le-a iesit (desi se pare ca are deja efect in trafic, dupa cum singurica ai zis :P), ori s-a molipsit cu o litera de la numele colegei tale de apartament :))))) poops!!!

Lasă un răspuns

