Decembrie

Fiind foarte ocupata cu aceste examene, am uitat ca a inceput luna cadourilor, adica luna mea preferata. Am uitat complet de Sf. Nicolae si m-am trezit de abia luni, adica pe 7, ca eu nu am luat cadouri. Acum suntem pe 10 decembrie, si am realizat ca trebuie deja sa ma pregatesc sa iau cadouri de Craciun si o sa fie asa de fun! Abia astept.

Si mai este putin pana la Revelion. Mi-am echipat masinuta cu cauciucuri de iarna, mi-a promis tata lanturi si GPS, am schimbat banii pe care m-am chinuit sa ii strang asa ca acum data sa vina, ca eu sunt pregatita.

La multi ani!

Lasă un răspuns

