Ta na

In ultimul timp am fost putin mai contrariata decat de obicei. In sensul ca am oscilat foarte mult intre doua stari. Una in care eram super fericita din orice motiv si alta in care eram extrem de suparata pe ipocrizia oamenilor, pe acest bucuresti (litera mica este voit pusa) care te transforma.

Azi in schimb am tresarit la o discutie cu un prieten. Exista da, exista verticalitate . Exista oameni cu principii. Chiar am asa un sentiment de usurare. Credeam ca au intrat la apa.

Asa, deci un punct de pe lista mea este bifat.

xoxo

Si cu asta spun STOP joc (stiu ca nu ma citeste respectivul, de asta imi permit sa pun aceasta poezie).

Ms Alecsandrina:

Now I really think I’m done
I can’t take your shit no more
You lost your mind,I think you`re poor
All I need now is to find my peace

It`s just a fucked up situation
And I don`t like desperation
It`s just a fucked up situation
And I have no no no more patience
For you…

And I won`t walk the same circle twice

5 răspunsuri la „Ta na

Lasă un răspuns

