Craciun la Onesti

Neasteptat, a fost unul dintre cele mai linistite si calde Craciunuri din ultimii ani. Mai mult, m-am simtit extraordinar de bine. Sa incep, prin urmare sa povestesc ce am facut eu in ultimele zile.

Trec peste clasicele sarmalute si salata de boef de la masa de Craciun, peste intrebarea sublima „Si tu, Ana, cand te mariti?”, pentru a ajunge la noaptea de Karma. Am plecat aranjata sa ma afisez in randul lumii bune din Onesti, adica in Karma, clubul din Onesti (:), evident, ironic vorbind). Aveam masa, ca doar ma respect :)), de fapt nu o masa, aveam 3 mese, in 3 colturi diferite. Spre mirarea mea, au venit foarte multi prieteni de ai mei si nu prea stiam cum sa ma impart si cu cine sa stau mai mult. Cred ca, in momentul meu de glorie, chiar mi-am luat un cocktail cu 70 de ron (domnisoara nu m-a atentionat ca in loc de 10 ron eu am dat 50 de ron, i-a pastrat pentru ea), dar nu-i bai, m-am super distrat. Muzica era sub orice critica, dar am dansat all night long si m-am simtit super super. Pe la 4 dimineata eram ultima masa care nu mai pleca din club. Baietii erau pe masa, eu eram extrem de concentrata sa tin ritmul si sa imi pun un reminder ca sa nu uit ca a doua seara sa revin in club- niste existentiale, ce sa mai.

Urmatoarea zi, m-am trezit sa plec la Slanic Moldova, sa luam apa de la izvoare (sunt, daca nu ma insel, 15 izvoare pentru diverse afectiuni ale sistemului… uman :P). Nu mai fusesem de vreo 5 ani cred la Slanic. Vai! Este atat de frumos oraselul, atat de mult s-a schimbat, ca pur si simplu am ramas paf. Chiar imi parea rau ca nu am avut aparatul sa fac poze.

Spre seara, bineinteles ca am fost in Karma. 🙂

Si atat.

Ba nu, a venit Mosu’ si mi-a adus jucarii! Happyyyy!

Lasă un răspuns

