Lucruri care conteaza

Vi s-a intamplat vreodata sa primiti un apel de la o persoana de la care nu va asteptati sa sune, pe care o pastrati undeva, intr-un sertaras special din suflet pe care il deschideti extrem de rar? Oare exista acea legatura pe viata intre 2 persoane? O iau razna, o sa spuneti stiu :), dar deja este a treia oara cand mi se intampla in ultimele luni (cu aceeasi persoana, normal).

2 răspunsuri la „Lucruri care conteaza

  1. Oare exista acea legatura pe viata intre 2 persoane?
    Si eu imi pun intrebarea asta…uneori, dar inca nu stiu sa-mi raspund. Si mie mi se intampla si bineinteles cu o singura persoana 😛

Lasă un răspuns

