Bunsirau

Asa, incepand in forta noul an care a venit si m-a tras de manuta si mi-a spus gata, ajung in Bucuresti si vreau sa ma pun la punct cu noutatile: am fost plecata doar 4 zile (joi, vineri, sambata si duminica, da, chiar sunt numai 4 zile) si ce sa vezi: o casatorie anulata, o alta de care nimeni nu banuia (chiar imi propusesem ca in acest an sa las partea asta de relatii afara din blogul meu, asa ca nu intru in mai multe detalii), cumparaturi, persoane care au uitat sa se intoarca din Onesti (hate them, vreau si eu Karma 😉 ), noi filme in cinematograf, un nou program la sala de escalada, filmulet cu copacei ingropati de zapada in Sinaia, un wallpaper super dragut, planuri de Austria pentru iarna viitoare (cu un nou sofer in masina pentru ca eu am de gand sa intru in concediu pe partea asta), planuri de ski saptamanale (asta este planul meu cu mine), un inceput, un sfarsit.

Mi-e dor de sentimentul de a avea chef de ceva, mi-e dor sa vad in lucrurile marunte un zambet timid, o privire aruncata pe furis, un mesaj banal doar pentru a sti ca este acolo, oameni, ganduri, fapte… pagini rupte dintr-o carte si puse bine la mine in suflet si…. in agenda :p. Nume ordonate pe raftul de la mine din camera si nu in ultimul rand „Colonistii din Catan” din Viii…Vama :), bilute crescatoare de langa Coloana Infinitului 2x:)

ZEN Spirit 🙂 La multi ani!

Lasă un răspuns

