cateodata

simt ca se invarte lumea in jurul meu, ca sunt un punctulet de pe harta care nu conteaza si ca trairile mele au devenit un subiect tabu si este bine sa ramana asa. si cu toate astea imi doresc ceva extrem de mult. ma intreb adeseori de ce m-am angajat in audit, de ce am ales sa imi petrec o buna parte din timp la birou, inconjurata de oameni reci de cele mai multe ori. cu pretentii uneori exacerbate. si am si raspunsul. o saptamana vreau sa skiez, visul meu este austria, solden. si zambesc numai cand ma gandesc cat va fi de bine.

La anul pe vremea asta, o sa fiu acolo. PROMIT!

Lasă un răspuns

