Weekend review

Si daca saptamana trecuta am tot avut de a face cu review-uri, poate ar fi bine sa fac si eu unul, nu la o persoana anume, ci la  acest weekend, in care in sfarsit am avut putin timp sa ma odihnesc.

Prin urmare, vineri seara am fost prima oara in viata mea la un Stand Up Comedy, unde in alta parte decat in Cafe Deko. Cum sunt o fire foarte critica o sa incep prin a descrie localul si servirea: un loc destul de maricel asa, dar cu mult prea multe mese si extraordinar de ingramadit. Adica, eu, la cei 1,62 m cu greu am incaput la o masa din aceea. Urmatorul lucru de pe lista neagra este muzica: era extrem de tare data, ma simteam ca intr-un club in care nu dansa nimeni. Adica, in niciun caz sa nu mergeti acolo daca vreti sa stati de vorba cu cineva. O chestie misto era ca nu se fuma inauntru, dar… numai pentru asta nu as reveni in Cafe Deko. Bun, sa trecem la servire, care a fost ok, problema a fost ca nu aveam de unde alege si erau destul de scumpe pentru ce ofereau. Mi-am ales un Cafe Latte si eram super fericita ca o sa ma delectez toata seara dintr-o cafea lunga, intr-un pahar mare si cu mult lapte. Cand colo, mi-a adus un pahar de whisky in care era lapte cu cafea. Era atat de fierbinte ca nici nu aveam de ce sa tin acel pahar… Dezamagire (si 150ml de Caffe Latte a fost numai 10 ron).

Sa ajungem la Stand Up Comedy-ul in sine. A venit tipul pe scena, care repeta in mod obsesiv cuvantul localitatii din Croatia. Deja dupa 5 minute, am avut intentia sa ies sa ma duc la locul de fumat, dar daca ma ridicam si se lega de mine!? Asa ca am ales prudent sa stau frumos la locul meu si sa ma prefac ca rad la glumele lui misogine si sexuale. Si mi-am dat seama ca eu nu ma incradrez in acel decor si ca mie nu imi place acest gen de fun. Culmea ca, la toate glumele in care se auzea un cuvant obscen, lumea radea… Mda. Cam asta a fost Cafe Deko-ul de vineri seara. Noroc ca dupa am fost in St. Patrick si mi-am mai revenit.

Sambata am facut descoperirea vietii, jocul Colonistii din Catan ONLINE. Am cautat o gramada in Bucuresti acest joc, dar nu l-am mai gasit, plus ca nici nu am cu cine sa joc. Asa ca sambata, toata ziua asta am facut, m-am jucat. Iar undeva pe la 22 am realizat ca nu mancasem nimic, nu bausem nici apa ( foarte tare jocul). Am fost in St. Patrick si am descoperit ca mai avea un spatiu la subsol, care mi-a placut mai mult decat sus: mult mai aerisit. Si am savurat un Guiness bun bun bun si un sandwich Club si mai bun. Ce am mai descoperit dragut aseara, a fost clubul El Dictator. Foarte misto, desi nu eram in dispozitia de club, acum am gasit cu ce sa schimb Interbelicul.

Da, si acum fac ce faceam si ieri: colonistii din Catan….

Anunțuri

6 răspunsuri la „Weekend review