Impresii

Azi este o zi cel putin ciudata, ciudata intr-un sens bun. Am plecat spre Botosani cu trenul si nu imi vine sa cred ca: in tren este caldura, este foarte curat, merg prizele si modemul pentru net imi functioneaza. Asa ca astea 8 ore pana la Boto o sa treaca extrem de repede. Hmmm, ma pregatisem moral pentru 8 ore de chin, asa cum au fost cele de anul trecut cand am plecat cu trenul de noapte, in aceeasi directie.

Si sa fac un scurt review de w/e, in care s-au asezat o gramada de lucruri la locul lor: am reusit sa scot masina din nameti (aveam pe ea cred 30 de cm de zapada), am gasit niste creme, pe care le cautam de ceva timp, la un salon de la mine din bloc (si este unul dintre putinii distribuitori de produse Dr. Kadir), mi-am achizitionat si bluza perfecta din aceasta luna, si rochita si camasa, perfecte si ele.

Am iesit aseara intr-un loc super frumooooooooooossssssssssssss …poate din cauza asta nu prea sunt coerenta la ora asta.

Eh, faza tare: daca doriti o masina in care sa incapa 7 persoane, cumparati-va Citroen C4, iar daca vreti sa incapa 9, un Matiz este mai mult decat suficient 😉

2 răspunsuri la „Impresii

Lasă un răspuns

