Update

Asa, pentru ca eu am memoria scurta a cartilor, uit imediat numele si autorul, m-am decis ca de acum inainte, de fiecare data cand termin o carte sa postez un citat din ea, ceva ce mi-a placut mie cel mai mult.

Cum in camaruta asta de hotel nu am la indemana prea multe, si pentru ca gandul meu se indreapta la Pescarusul Jonathan Livingstone de Richard Bach, o sa pun si din ea un fragmentel (chiar daca ma repet pe blog).

Asadar si prin urmare:

„Dar, Fletcher, nu asta iubesti la ei! Nu iubesti ura si rautatea. Trebuie sa te straduiesti sa vezi adevaratul pescarus, partea buna din fiecare. Trebuie sa- ajuti si pe ei s-o vada in ei insisi. Asa inteleg eu prin dragoste.” (Pescarusul Johnatan Livingstone).

O carte terminata ieri pe tren, care trebuie sa recunosc nu m-a prins de la inceput, dar pe care spre sfarsit nu mai puteam sa o las jos, Anna Gavalda Impreuna:

„Cand se ridica, o jumatate de ora mai tarziu, Paulette dormea cu zambetul pe buze.

Se duse sa-i aduca o patura.

Apoi isi rula o tigara.

Apoi isi curata unghiile cu un chibrit.

Apoi se duse sa se uite la <<quiche Lorraine>>.

Apoi taie trei salate si cateva fire de ceapa.

Apoi le spala.

Apoi bau un pahar de vin alb.

Apoi facu un dus.

Apoi isi trase pe ea un pulover si se intoarse in gradina.

Ii puse o mana pe umar:

-Hei, Paulette… O sa racesti, draguto…

O scutura usurel:

-Paulette?

Niciodata un desen n-o solicita atat.

Nu facu decat unul.

Si poate cel mai frumos…”

2 răspunsuri la „Update

Lasă un răspuns

