Maraton de cluburi

M-am decis eu, asa dintr-o data sa schimb mai mult cluburile, asta la mine inseamna sa fac pauza de atata Interbelic si sa reiau cluburile din toamna, in care m-am simtit eu bine. Buunnn, si pentru aceasta seara minunata de sambata am ales The Gate, un club de fite (a se citi fitze) wanna be. M-am chinuit vreo 15 minute cu locul de parcare si am intrat in mirabolantul club. De la intrare m-a izbit asa un sentiment de … unde este lumea din Interbelic. M-am dus frumos la masa, am inceput sa ma intergrez in atmosfera Inna fara voce si trance prea comercial pentru gustul meu. Dar… nu pot sa nu povestesc de dansatori si de noul trend in materie de hair style al animatorilor. Noua frizura de cocos este pe val ( ca sa folosesc cuvinte de Vibe FM), iar chestia cu hai sa fiu cool si sa imi iau pulover peste camasa, in conditiile in care sunt peste 25 de grade in club, chiar nu o inteleg. Plus, media de varsta undeva pe la 20 de ani, care mai de care mai colorat. Ce mai, un adevarat experiment pentru mine, care iesisem deja dupa 3-4 luni de Interbelic.

Singurul lucru dragut a fost Dj-ul de la sfarsit care arata fenomenal de bine si care a mixat cateva melodii dragute. Asa ca, dupa mult timp de ajuns la 4-5 acasa, acum am plecat frumos la 2,30.

Cam asta a fost cu The Gate, saptamana urmatoare urmeaza un review pentru The Gang si sper eu Palatul Ghica. Vedem, discutam, tragem linie 🙂

Si, am vazut un film super dragut aseara si am promis ca o sa ma gandesc la delfini 😉 So, no more sad stories about me from now on.

Lasă un răspuns

