La gramada

Sunt la client si am o stare de somnolenta acuta. Si imi vin in minte o gramada de ganduri cu buline colorate. Am facut o listuta cu filmele care mi-au ramas restante pentru ca seara am adormit la ele, cu muzeele din oras pe care nu am apucat sa le vad pentru ca saptamana trecuta a fost frig si urat afara.

Printre altele, am venit azi cu masina la serviciu pentru ca mi-era mult prea somn ca sa ma gandesc la mijloacele de transport cu care ajung aici. Cand am ajuns la client, am realizat ca iar am fost prea ocupata ca sa mananc seara si dimineata, duh, audit style.

Cateodata, ca sa imi mai ridic moralul incep sa caut lucruri pe care stiu ca nu am bani sa mi le cumpar niciodata. Azi, a fost ziua bicicletelor care costa mai mult de 10.000 Ron. Si m-am uitat, mi-am ales modelul, mi-am si facut planuri sa imi fac credit sa mi-o cumpar:

http://www.biciclete24.ro/product_info.php/orbea-carbon-p-234

Deh, acum visez… ca sunt la milkshake-ul meu de capsune, undeva la soare, in Bora Bora 😛 Ca afara nu ninge…

Lasă un răspuns

