Cand stii ca trebuie sa te opresti?

Intr-o dimineata o sa ma trezesc si o sa observ ca au inflorit copacii si o sa raman iar mirata pentru ca a trecut iarna.

Asa cum mi s-a intamplat si cu acea seara cand ma intorceam mai devreme de la birou si eram contrariata pentru ca la ora 18 era lumina.

Suna cam dur ceea ce fac eu si imi dau seama de inutilitatea acestui sentiment al meu de a ma refugia in munca. Imi iau atat de multe de facut incat, daca as fi o Ana normala m-as scutura putin.

Lasă un răspuns

