Nonsens

Citeam azi la Cris pe blog un citat care m-a pus pe ganduri: „dragostea nu e tot una cu neuitarea”. Mi-am amintit eu ca, mai demult (cititi acum cateva ore cand ma plimbam cu Jack prin Bucuresti), ma intrebam cum poti delimita iubirea, de dragoste si de … lucrul asta care suna atat de urat: „obisnuinta”. Care este acel prag la care trebuie sa te opresti atunci cand ai o relatie care nu mai merge, care sunt lucrurile peste care nu poti sa treci?

Si ma mai intreb, de ce atunci cand „crestem” (nu are rost sa folosesc imbatranim), ajungem sa ne atasam mai greu de persoane, ajungem sa ne indragostim mai rar si sa iubim mai greoi, mai distant. De ce se complica lucrurile? Sau, poate mi se par mie mai alambicate :P.

Eu as vrea macar pentru o zi sa am puteri magice sa citesc mintile oamenilor. Vreau sa inteleg unele gesturi. Si mai vreau ca maine sa nu mai ploua, ca lumea  pare mai trista.

Lasă un răspuns

