WTD?

Exista unele momente in viata in care trebuie sa iei niste decizii, unele mai grele, unele mai usoare, unele frumoase si altele care iti pot schimba viata in bine, in rau…

M-am trezit azi, undeva pe la ora 3 si m-am gandit daca noi, fiinte umane ce suntem, avem taria necesara sa facem lucrurile atipic. Societatea in care traim ne-a invatat (poate ar merge mai bine cuvantul indroctrinat) ca un om nu poate sa stea singur, exista o varsta la care trebuie sa ne casatorim, trebuie sa traim in 2, trebuie sa ne maturizam, o varsta la care ne simtim batrani, o varsta la care trebuie sa ne cladim un viitor.Scriam mai demult ca eu inca cred ca pentru fiecare exista cineva, ca nu trebuie sa faci compromisuri ca o relatie sa mearga, ca nu trebuie sa te casatoresti ca sa intri in rand cu lumea si ca prin nunta eu nu inteleg o afacere.

Planurile se fac, se destrama, cuvintele se spun, dar se pierd pe parcurs in detalii. Este bine ca uneori sa nu empatizezi cu cei din jurul tau. Ar fi frumos daca am putea sa ne pastram putin scepticism atunci cand lucrurile merg bine si atunci cand ceva merge cu 180 de grade opus fata de ce credeai tu, sa vezi partea plina a paharului. In teorie suntem cu totii buni, putem sa afisam zambetele false. Dar oare cati dintre noi suntem capabili sa spunem lucrurilor pe nume, indiferent daca doare?

🙂 Ca sa fie treaba treaba, mi-este dor de vara 2009. Am inceput sa cautam bilete de avion pentru Croatia, desi tot am tras de acesti prieteni dragi sa mergem cu masina… am vorbit cu fratele meu sa plecam la munte in Apuseni si cu ocazia asta i-am spus ca obligat fortat o sa il iau in Vama cu mine. Eh, lucrurile se rezolva ele de la sine.

XoXo

Lasă un răspuns

