Impresii impresii

Hmmmm, incerc sa imi amintesc ultima oara cand m-am mai simtit asa si as putea sa compar starea asta cu schiatul, desi un „bike trip” este mult mai solicitant si nu atat de extrem.

Prin urmare, am fost azi la o mica iesire din Bucuresti cu biclele. Am ales un traseu mai usor, ramanand ca saptamana viitoare cand suntem mai in forma sa ne bagam pe ceva de nivelul Primei Evadari. Am plecat la un 11, 30 din Buc, cam tarziu pentru entuziasmul meu, si ne-am indreptat spre Cernica, iesind din Bucuresti din Dristor. Am mers muncitoreste, in coloana oficiala :P, pana la Cernica. In principiu, am vrut sa imi testez limitele asa ca imi propusesem din start sa nu las mai mult de 5 metri fata de „leader”. Am avut un ritm bunicel, am facut 25 de km intr-o ora si 30 de minte, cu opriri de, sa ii zicem 10 minute.  Mi-ar fi placut sa fie si niste offroad ceva, mi-a parut rau ca a fost numai sosea, dar data viitoare va fi mai bine.

Am schimbat drumul de intors si am ajuns extrem de repede in Bucuresti (ne-am intors prin Pantelimon).

Per total, nu cred ca exista parte din corp care sa nu ma doara… pana si cand tastez incerc sa fac cumva sa nu imi misc deloc mainile.

Asa ca… There are nine million bicycles in Beijing La la la la 😛

Lasă un răspuns

