Pisi, vrei sa vii cu mine sa imi spal bike-ul?

Nu am nicio problema in a face lucruri singura, asa ca de multe ori mi s-a intamplat sa ma duc la film , la restaurant sau la cafea singura.

Insa, azi mi-am dat seama ca, pe langa toate problemele pe care le am, am una grava: mi-e rusine sa ma duc cu bicicleta la spalatorie. Si mai am o problema, cu transportul bicicletei: este o adevarata echilibristica sa imi urc bicicleta in lift. Si cand reusesc sa ii gasesc pozitia, sa apas pe butonul de parter, apare cate un vecin care incepe sa imi bata in usa de la lift. Nu e ca si cand as sta 10 minute… ci stau doar cu 2 minute mai mult decat de obicei. Dar este atat de stresant.

3 răspunsuri la „Pisi, vrei sa vii cu mine sa imi spal bike-ul?

Lasă un răspuns

