Prima evadare 2010

Bun, cu ce sa incep… cu faptul ca am terminat cursa, asta in primul rand. 55 de km in… 6 ore din pacate.

Pana la ora de fata, ma intrebam cum au terminat ceilalti in 3 ore sau chiar in mai putin de 5, pentru ca eu efectiv am facut primii 25 de km in 3 ore jumate, ma opream din 3 in 3 metri pentru ca mi se blocau rotile de la noroi. Si acum incepe sa imi para rau ca nu mi-am luat bici cu frana pe disc, asta fiind si marea diferenta fata de v brake-uri. Eu de abia dupa 2 ore de mers m-am obisnuit cu bicicleta si mi-am dat seama ca am super aderenta cu ea pe pamant, in curbe, pe denivelari. Pana atunci aveam grija ca nu care cumva sa nu se sparga.

Oricum, la primul checkpoint am ajuns la 13,30… si eram in limita sa se inchida. Am plecat cred ultima, spunandu-mi ca in niciun caz nu ma intorc in Bucuresti. Restul de 30 de km i-am facut in 2 ore 30 si au fost senzationali. Fara noroi merg extrem de bine, nu imi mai fac asa de mari probleme pentru conditia mea fizica. Lumea pe care am intalnit-0 atat pe traseu cat si la finish a fost de nota 10, oragnizare exceptionala. M-a lasat fara cuvinte aceasta mica escapada 🙂

Ah, si pentru prima oara am fost aplaudata de o gramada de lume cand am ajuns.

Si mi-am propus: o sa termin prima evadare in mai putin de 5 ore. Am spus 😉

5 răspunsuri la „Prima evadare 2010

    • Mersi, Alexa! A fost cel mai tare lucru pe care l-am facut. Si urmeaza multe altele in aceasta vara. Pup si ne vedem la suc saptamana asta.

Lasă un răspuns

