171 Prima evadare 2010 161

Vreau sa ma joc putin cu soarta sa vad daca imi iese.

Duminica pe traseu, am mers cu cineva care m-a incurajat in permanenta. Si am mers cu el pana la finish, dupa care l-am pierdut. 😛

Asa ca „171, tu esti? Iar vorbesti prea mult?” 🙂

Mersi 171 (David Razvan), ai fost super simpatic pentru suportul moral acordat.

P0stare de la numarul 161. 😀

Update:

Din ce am vazut pe primaevadare.ro, au fost inscrisi 1300 de oameni si au terminat:

800 de persoane la categoria 20 – 35 (baieti)

50 de persoane la categoria Feminin

Eu clasandu-ma undeva pe 727 in clasamentul general si pe  32 in feminin. 🙂

Si cu asta inchei partea primei evadari.

O sa urmeze multe posturi cu biciclete pe viitor, presimt asta.

Un răspuns la „171 Prima evadare 2010 161

Lasă un răspuns

