Curatenia de vara

Hmm… 🙂 Azi am avut eu un moment de luciditate maxima, se intampla undeva pe la ora 19 asa (desi aveam in gand de vreo luna de zile), prin urmare nu mai vad motivul ca toata lumea sa ma vada in poze pe facebook, sa stie ce fac, unde sunt, cu cine ies etc. Nu mai simt nevoia sa ma afisez cu lucrurile pe care le fac in timpul meu liber. Chiar nu mai vad rostul sa arat cat de „cool” sunt eu 🙂 Asa ca mi-am blocat accesul la profil si la fotografii. Bun, initial am vrut sa sterg de tot contul, dar mi-a fost mila de minutele pe care le-am pierdut uploadand. Cu aceasta ocazie am sters din lista mea o gramada de lume, am facut o selectie atenta cu persoanele pe care o sa le urmaresc de acum inainte (asa ca am scapat de linkurile cu nu stie ce petreceri in Turabo, in Gaia si alte prostii, cu lista persoanelor care sunt in relatie, ies din ele, se casatoresc sunt frati surori cu nu stiu cine – chiar nu ma intereseaza)

Prezenta mea va fi numai pe blog in care o sa povestesc de escapadele mele pe bici, o sa fac scurte recenzii la locurile si filmele dragi mie….

Acum sunt in cautare de o tema noua si frumoasa cu buline roz 🙂

2 răspunsuri la „Curatenia de vara

  1. sa stii ca si pe mine ma bate un gand sa fac „curatenie”. in viata am inceput mai demult sa fac 😛 o sa trec si la viata virtuala in curand….momentan ma mai amuz;))

    • Eh Alexa. Pana acum cateva saptamani, viata mea se rezuma la: sa vedem ce mai face x,y,z (hai sa ii caut pe FB), neaparat sa fiu logata pe messenger, ca poate imi scrie, poate va vorbi cu mine (ca in reclama Sprite). Si imi dau seama acum ca sunt atat de multe de facut, atatea persoane de descoperit, inca… FK FB 😉 mai bine ies cu el la suc.
      Spor la invatat 😉

Lasă un răspuns

