Provocari

Nu ca nu mi-am propus sa imi transform blogul dintr-unul lacrimogen intr-unul dedicat bicicletelor, nu, nici pe departe. Dar am gasit niste chestii multe prea tari pentru aceasta vara:

1. 3-4.07.2010 – Bike Marathon 3 Mountains (numele vine de la cei trei munti care vor fi atinsi de trasee: Piatra Craiului, Bucegi, Leaota), un maraton special pentru amatori – ah, stiu ca eu sunt la incepatori, dar poate ma mai antrenez intre timp

2. MMM (Maraton Medieval Medias 2010) pe 18-19 iunie, oh….

3. Carpathian Adventure 2010 in Muntii Caliman, 11-15 august asta este un concurs pe echipe, cam scumpicel asa si se cam suprapune cu concediul meu, dar suna atat de bine.

Acum, intrebarile mele se rezuma la:

UNDE? CUM? sa ma antrenez? Ce forumuri sa citesc? Ce trebuie sa fac sa am conditie foarte buna? Eh… 

Inca sunt in cautari..

X.O., A.

Lasă un răspuns

