Filme x2

Tot m-am luat cu treaba si am uitat sa imi exprim impresiile despre cele mai bune 2 filme pe care le-am vazut in ultimele 2 saptamani de cand am reinceput sa merg in cinematografe.

1. Robin Hood – vazut si savurat in Light Cinema. Pe Russel Crow l-am urmarit de cand a jucat in Gladiatorul si rolul lui din Robin Hood alaturi de Cate Blanchett a fost superb. Decorul a fost extrem de bine realizat, au fost urmarite pana si cele mai mici detalii, povestea incadrandu-se intr-un „pre” Robin Hood (fata de ce stiam noi de cand eram mici).  Ce sa mai,  2 ore 30 cat a durat filmul am stat lipita de scaun.

2. Prince of Persia – eh, aici sunt multe de spus. Incepand de la amintirile mele cu primul joc jucat de mine cand eram mica, mica, mica… cand ma chinuiam sa aleg combinatia de licori potrivita, cand aveam maxim o ora pentru a salva printesa, pana la Prince of Persia The Sands of  Time, cand ma jucam cu intoarcerea in timp si ma enervam pentru ca nu aveam cel mai performant computer ca sa ma pot juca in „resurse maxime”. Filmul mi-a depasit cu mult asteptarile, poate a contribuit mult iMax-ul, compania, starea mea de „happy, happy, joy, joy” cu care ma confund in ultimul timp. Oricum, ma declar fan Jake Gyllenhaal, pot sa spun ca nu am mai vazut film care sa se bazeze pe atata actiune si niciun moment de respiro, pana si partile siropoase dintre cei 2 au fost fugitive. Finalul, complet diferit fata de ce am crezut eu. Cred ca cel mai bun film de aventura pe care l-am vazut anul asta.

Lasă un răspuns

