Bikewalk #2

Pentru mine nr. 1.

Cred ca m-as incadra mai curand intr-un Critical Mass Riding, decat in Bikewalk. A fost misto, dar extrem de aglomerat si s-a mers incet de tot, iar traseul a fost super scurt. Plus, nu s-au respectat niste reguli de bun simt ca sa zic asa: in fata mea m-a ametit un tip care facea numai zig-zag-uri, se mergea pe toata banda, nu in sir indian asa cum s-a specificat initial.

Multa lume fara casca, multe persoane despre care am avut impresia ca au venit sa se afiseze la bikewalk fara sa aiba un minim dram de responsabiliitate in privinta atentiei in trafic.

Ce mi-a placut mult a fost ca am reusit sa obtinem un zambet de la lumea care ne privea pe drum, claxoane de admiratie de la conducatorii auto, o masina de jandarmerie care a fost foarte draguta ca s-a oprit si mi-a oferit ajutorul cand am facut o tumba in aer peste bicicleta si am vazut ca astfaltul nu este prea moale.

Foarte frumoasa oprirea de la sfarsit in Parcul Izvor.Credit poza: Teutzzaa

Lasă un răspuns

