Echipare Concurs MTB

Am inceput sa scriu acest post pentru ca, la primul meu concurs (Prima Evadare 2010), tare mi-ar fi placut ca cineva sa imi spuna si mie ce sa imi iau la mine.

Rucsacul meu tip camelbag, la Prima Evadare continea urmatoarele: polar (cand mergeti la un concurs, evitati lucrurile de bumbac pentru ca se imbiba imediat cu transpiratie, devin reci, neconfortabile si nu se usuca niciodata pe tine, o sticla de Gatorade pe langa apa din camelbag, (sa nu faceti asa, doar greutate in plus), vreo 3 batoane si niste ciocolata (zici ca mergeam in expeditie o zi intreaga), telefon mobil si… piesa de rezistenta: lantul pentru bicicleta (ma gandisem eu ca atunci cand ajung, imi leg bicicleta de copac sa nu mi-o fure nimeni). Aveam ceva de genul: un mare camelbag, plin pana la refuz. Pot sa spun ca norocul mi-a suras ca imi luasem pe mine polarul pentru ca afara era frig, ca altfel nu aveam nicio sansa sa imi inchid rucsacul.

Mai avea asa: o pereche de ochelari luati din Decathlon la 40 de ron. Dupa 3 luni de cand am bicicleta, recomandarea mea este: ochelarii buni sunt cei de peste 150 de ron, restul sunt niste tentative si imitatii, care distorsioneaza imaginea, se aburesc si iti vine sa ii arunci cat colo.

Ce propun eu (de la un entry entry level in ciclism) pentru un concurs de 40 km:

– casca

– tricou cu buzunare in spate special pentru ciclism

-pantaloni scurti cu bazon

– manusi cu degete (eventual evitati Decathlonul, Bikexpert mi s-a parut cel mai bine aprovizionat in privinta asta)

– camera de rezerva +pompa

– 2 batoane (recomand Isostar cu banane – favoritele mele)

– telefon mobil (pus intr-o punga in caz de ploaie pentru a nu se uda)

-apa numai in bidonul de la bicicleta (eventual inca un bidon atasat pe bicicleta) – la ideea de camelbag am renutat pentru ca tine cald la spate (niste lamaie in apa este foarte buna)

– nu recomand sa va luati pelerina (putina ploaie, sau mai multa nu face rau, ci revigoreaza) -transpiri destul de rau sub ea si faci un condes care nu este atat de placut

O sa mai scriu niste posturi despre ulei/degresor, despre cauciucuri, frane mecanice vs frane V – brake si imbracaminte de bicicleta. Ce scriu nu este litera de lege, nu sunt super extra profesionista in ale biciclismului (sunt constienta ca sunt o gramada de oameni mult mai informati decat mine), dar stiu ca eu cautam informatii si nu prea am gasit. Nu ma supar daca in posturile mai tehnice o sa fiu contrazisa. Din greseli am invatat si stiu ca mai am multe pana sa ajung la ce imi doresc in ale MTB-ului.

Lasă un răspuns

