Walking on a dream

Mi s-a făcut dor să scriu, mi-am neglijat complet această părticică din viața mea. Da, am mai fost întrebată dacă am mai ieșit cu bicla. Bineînțeles, în fiecare weekend.

Săptămâna 1 – tură Cernica

Participanți: Spițele

Km parcurși: 50

Rezultatul este în imagini:

Săptămâna 2: Băneasa

Traseu: http://www.bikemap.net/route/747993?128894021858391
Km parcurși: 90 km

Participanți: Flavia, Anca, Dragoș, Cătălin, Iuliana, Răzvan, Dan, Ishti și Beti

A fost o tură … să îi spun interesantă. Traseul l-am parcurs prima oară în urmă cu multe luni, alături de Dorin. Nu vreau să povestesc că dupa ce am ajuns acasă atunci (și făcusem numai 60 de km), am fost terminată timp de 3 zile. Acum lucrurile s-au schimbat puțin și să spunem că s-a văzut un progres.

Eram destul de curioasă cum merge Dan, care este nivelul unui ciclist care iese cam la toate concursurile pe podium. Pff, cred că cel mai tare mi s-a părut că urca rampele cu foaia mare, adică, el oricum mi-a povestit că foarte rar schimbă acea foaie. După care, cum urca pe toate buturugile posibile, toate obstacolele, cum, când avea chef, trecea pe lângă tine cu minim 40 km pe plat. Dar deh… detalii.

Dragoș a fost super simpatic când s-a grăbit să se ducă să ne facă poze și a făcut poc cu spd-urile, deranjând copacii de pe marginea drumul și stricând aparatul. Iar după, a mai făcut un poc de efect, noroc că era un strat mare de frunze.

Și eu… gândind mai mult ca de obicei pentru o tură de duminică. Dar din greșeli învătăm.

Am descoperit un film foarte tare, făcut, culmea de niște băieți din România. Incredibil! Este vorba de concursul de downhill On the Rocks din septembrie:

http://vimeo.com/16619567

Lasă un răspuns

