Ultimele zile de meduze…


… si primele zile pe cub.

Ce am remarcat la noua mea jucărie, pe lânga cadrul care mi-a plăcut la nebunie când l-am văzut la Bicishop:
– furca Fox (bine, vorba lui Ștefan, la ce furcă am avut, orice pe aer îi dădea clasă)
– frânele hidraulice care, la cea mai mică atingere, culmea, chiar frânează

Lucruri cu care o să îmi fie greu să mă obișnuiesc:
-ghidonul extrem de lat
-șaua care este extrem de îngustă

Să descriu experiența pe un cub, după ce am plecat de la vbrake-uri și furcă pe arcuri… nu are sens (și am epuizat cuvintele de laudă pentru acestă bicicletă). Este ca și cum aș practica alt sport, este altă senzație, este ceva frumos și diferit.
Happy happy, joy joy !!! 😛

6 răspunsuri la „Ultimele zile de meduze…

  1. Super bicicleta Ana. Sa ai grija de ea, pentru ca doar asa va avea si ea grija de tine. Pentru mine ai fost mereu asa un fel de eroina cum mergeai cu Focus-ul tau peste tot pe unde mergeam noi si altii mai buni decat noi. Imi vine in minte tura de la Campina unde coboram cu 65-70 km/h cu tine. Bravo, o bicicleta pe care o meriti cu prisosinta.

Lasă un răspuns

