Concursuri Maratonul Vinului & Skoda Velo Challenge

Și a mai trecut un weekend, au mai trecut 2 concursuri, a mai rămas o săptămână până la Mediaș. Dacă mă voi simți atât de ok ca la Urlați va fi bine și mă voi încadra în timpul limită.

Link: Maratonul Vinului
Distanță: 55 km
Diferență de nivel: 1450 m
Timp: 5 ore 11 de minute (o oră am rezolvat pană 😦 )
Tipul traseului: deal, drum pietruit în mare parte

Trio-ul magic – rezultate:
Marius – loc 3  – semimaraton 30 km categoria 18 – 29 ani


Dan – loc 3 – maraton 55 km – categoria 30 – 39 ani


Eu – loc 3  – maraton 55 km – feminin

Yuppiiiii!!! Am reușit-o și pe asta. Fără push bike nici măcar un metru, un traseu senzațional de frumos, ciclabil 100%, niște organizatori cum nu am văzut în România până acum. Greu tare de bătut la partea de organizare, iar traseul a fost foarte profi ales. Patru puncte de alimentare pe tura lungă, mulți voluntari, multă implicare din cadrul organizatorilor. Marco Kind, unul dintre cei mai geniali oameni pe care i-am cunoscut, acum, după ce s-a terminat concursul îmi dau seama că m-am întâlnit cu el pe traseu și m-a încurajat, că pe podium mi-a spus numai cuvinte frumoase.

S-a spus că se dă startul la 11, păi la 11 a început toată distracția, fără o secundă de întârziere. Porțiune lată pe prima parte pentru departajare, urcare lungă și susținută. 10 km până ce traseul lung o ia spre stânga, fac prima coborâre de pe traseu, prin iarbă și spini. Încerc să merg pe urmele de bicicletă și studiez traseul ca să nu iau spini. Camerele aveau soluție în ele, șansele să fac pană sunt extrem de mici… și totuși pe urcare roata din spate era dezumflată.

Mă oftic pentru că vroiam să scot sub 4 ore 30. Scot un țep de 1.5 cm, vedeam tăietura în cauciuc. 😦

Mă supăr și când rup primul filet?! (sper că am nimerit termenul) la prima cameră, după ce 3 concurenți se chinuiesc să o umfle (cu 2 pompe diferite). Rămân singură, trec concurenți, nu aveau camere presta. Damn it! Trece alt concurent, îmi peticește camera, o umflăm, verificam cauciucul, montăm roata, se dezumflă imediat, camera mai era spartă și în alt loc. Rămân iar singură și mă resemnez că am ghinion (nu mai aveam camere, pompe nimic). Vine Bogdan – mă salvează. În rucsacul lui avea de toate, până și un burețel cu care a verificat cauciucul de țepi. Îmi face pana. Îi mulțumesc și declar oficial că m-a salvat. Cu toată distracția pierd o oră pe ceas. Acum obiectivul meu era să ajung sub termenul limită, eventual să nu rămân ultima. Întrec vreo 5 concurenți din vreo 15 care m-au depășit cât făceam pană. Urc, fac toate urcările pe bike, opresc la cp-uri să beau apă și să îmi dezmorțesc picioarele.

Căldura de afară nu mă obosește, se pare că merg mai bine în condițiile toride, nu mă deranjează soarele, nu mi se face rău pe traseu. Mă amuz copios când pe ultimii 10 km erau concurentul și copacul, un concurent chiar dormea. Pe coborâri clar simt că am mai început să mă mai prind puțin, așa că de la începutul traseului până la sfârșit nu mă mai întrece nimeni. Mai era să mă deșir de câteva ori dar evit trântele printr-un mare noroc.

Ajung în față la o poartă închisă, oamenii de acolo mă direcționează aiurea, încep să apelez la șantaj: Haideți, vă rog, lasați-mă să trec sunt prima fată, iau medalie câștig, vă rog!!!! Se vedeau marcajele după poartă, știam că era pe acolo. Îmi deschid poarta într-un final și trec. Nu prea știu ce s-a mai întâmplat după, că eu mă luptam să ajung la premiere ca să nu sar iar peste timpul limită, ca tot anul trecut. Știu doar că pe ultimii kilometri am mai depășit concurenți de la tura scurtă. Reușesc un chinuit 5 ore 11 minute.

Nici nu mă dezmeticesc bine și sunt strigată pe podium. Uff, am și eu o problemă, vroiam să mă schimb măcar. A fost primul podium cu atâta lume, foarte tare senzația să urci pe locul 3 alături de Zsuzsa și Anda, cele mai bune din tipele din MTB-ul din Ro. Încă un vis îndeplinit.

Link: Skoda Velo Challenge
Distanță: 40 km (10 km ștafetă)
Diferență de nivel: O m
Timp: 35 minute
Tipul traseului: Pădurea Băneasa

BRAVO team: Gabi, Răzvan, Iulian (Crank Addicts – Mazars)!

Un eveniment foarte reușit care își propune să promoveze bicla și corporatiștii. Am avut noroc de o vreme senzațională și m-am bucurat tare pentru că, din ce am vorbit cu Daniel (unul dintre organizatori) și s-a văzut și acolo, organizatorii s-au chinuit destul de mult ca totul să iasă perfect. Ceea ce s-a întâmplat. Pentru primul concurs la care am participat în ștafetă, a fost foarte ok. Traseul a fost o joacă, dar am resimțit clar efortul din ziua precedentă, astfel că nu putean să scot 30-ul pe plat defel. Am reușit totuși să ating un 35 de minute și o medie de 19 la oră pe un traseu de 11 km.

2 răspunsuri la „Concursuri Maratonul Vinului & Skoda Velo Challenge

Lasă un răspuns

