Concurs – Maratonul Medieval Mediaș

Pre – intro

Sau cum spunea cineva de pe ciclism.ro, Maratonul Masochiștilor Mediaș pentru că, dacă la Prima Evadare credeam că am trecut prin toate tipurile de noroi posibile, la Mediaș situația a fost ca pe câmpul de bătalie și, nu numai că tipul de noroi a fost mult mai crunt decât la Prima Evadare, ci pentru că erau și urcări în toata această ecuație de Mediaș.

Intro

Cu Mediașul am început MTB-ul. Anul trecut am terminat în 6 ore și ceva, îmi amintesc cum pe ultima urcare m-au depășit elitele de la 80 de km, cum îmi spuneam îmi gând, ce oameni, frate, cum să mergi 80 de km?! De când mi-am schimbat bicla, am început să mă întreb cum ar fi dacă?! Dacă aș termina, dacă m-aș băga, dacă sunt suficient de pregătită. M-am sucit de 10 ori, tura mare, mică, nu am știut ce să fac, până la urmă m-am hotărât: tura mare.

Post-intro

yupiiii…..AM TERMINAT MEDIAȘUL DE 80 KM……yuppiiii

Povestea

Traseul de la MMM, nu pune, deci chiar nu cred că ar pune dificultăți pe un teren uscat. Ce a fost sâmbătă a fost incredibil. Ajunsesem cu o seara înainte la Mediaș, plouase încontinuu timp de 26 de ore. La start, din 440 de persoane care plătiseră, nu știu dacă au fost peste 300; fete foarte puține față de anul trecut. La tura lungă, cred că au fost înscriși cam 80-90 de persoane. Au terminat 47. A fost crunt. A fost greu, mai ales din punct de vedere psihic, pentru că au existat puține porțiuni ușoare, și aveam impresia că nu se mai termină… vroiam să se termine.

Am încercat să mă poziționez la start cât mai în față, dar, din vorbă în vorbă am plecat printre ultimele rânduri. Așa că m-am trezit la prima rampă cu un frumos push bike pentru că nu aveam pe unde să mă strecor ca să merg pe bicicletă. Ce am observat eu este că, mă descurajez dacă văd în fața mea oameni care împing la bicicletă, așa că din spirit de solidaritate fac și eu ca ei. În prima porțiune, până să se separe traseele, am fost atât de depășită de toată lumea că îmi puneam probleme serioase referitor la condiția mea fizică. Bine, și puțin dezamăgită de faptul că nu avusesem timp să ies cu bicla în timpul săptămânii și că am dormit cam 4 ore pe noapte în ultimele nopți, per total eram cu moralul la pământ. Plus, traseul, care era cu pământ lipicios (și acum, după 3 zile încă mă lupt cu o febră musculară de toată frumusețea). Calculasem eu și eram convinsă: am rămas ultima pe traseul de 80 de km.

Trec în sfârșit de intersecția dintre cele 2 trasee, o iau cum era normal, pe traseul lung. Nu prea știam la ce să ma aștept, Dan îmi spunea că traseul este cel mai ușor din astea de 80 de km. Așteptam să văd și eu unde erau porțiunile ușoarel; mă motivam cu gândul și faptul că Daniel Spițe, Cosmin, Bogdan și Andrei erau în față, dacă ei pot să meargă pe porcăria asta de traseu, pot și eu.

Mă întâlnesc cu Daniel din Spițe, merg cu el puțin, la urcări îl depășesc pentru că are probleme cu schimbătoarele, pe plat mă ajunge și mă țin de el. Sunt leneșă pe plat, așa că îmi place să fiu însoțită. Cunoaște traseul și mă mai pune în temă cu ce va urma, adică o urcare prin pădure mai grea. Cum mie îmi plac urcările, merg puțin mai repede și rămân iar singură. Mă uit la ceas, nu prea știu dacă ajung în Bazna la timpul impus, așa că mă motivez cu gândul că poate nu mai este limită acolo și poate că nu mă vor întoarce. Traseul este plin de noroi, mă mai dau jos de pe biclă pentru că nu am suficientă forță în picioare să ar toate porțiunile.

Îl văd în față și pe Bogdan, mai socializez cu el. Era happy. Deci toată lumea happy, nimeni nu se plânge de traseu, numai mie mi se pare super greu. Deci clar am eu o problemă. Încerc să merg mai repede, mai vorbesc pe drum cu un tip care spune că sigur vom termina și vom ajunge în timp. Trec vreo 4 ore, mă gândesc că Dan a ajuns deja, Andrei și Cosmin sunt deja la Bazna, GOD, mai e mult până departe. Geluri iau la fiecare CP, dar fără rezultat. Mă obosea traseul, prea greu.

Într-un final ajung la punctul de intersecție cu traseul scurt și opresc la CP. Ni se spune că nu vom ajunge la Bazna până în 16 și că să ne întoarcem de aici. Halal voluntari, în loc să ne încurajeze, aveam nevoie de ceva pozitiv, orice, ca să merg mai departe. Plec repede și dau de un drum nenorocit plin cu noroi lipicios, nu se putea ocoli, îmi fac griji că îmi vor lua chipul la Bazna, mă întristez, merg mai repede puțin, atât cât se putea măcar. În sfârșit mă încurajează un voluntar spunându-mi că nu îmi vor lua chipul. Porțiunea asta a fost super super grea, mi se termină apa, la ultimul CP, nu mi-au înfiletat bine capacul de la bidon și un bidon a rămas gol.

Refuz să mă mai uit la ceas, încă eram stresată cu chip-ul.

Bazna CP

Ajungem 4 persoane acolo, 2 se opresc să predea chipul. Eu mă uit la tipii de la CP, ei la mine, nu spun nimic de chip, așa că plec fără să mă uit în spate. Nu știu exact la cât am trecut pe acolo, dar puțin după 16 sigur.

Pe ultima urcare chiar opresc, nu mai puteam. Vreau să beau apă, nu mai aveam, iau încă un gel, fac absolut, toată urcarea pe lânga biclă. A fost interesantă abordarea, știam că mai am 10 km până la final, dar pur și simplu mergeam, chiar și pe porțiunile de plat nu mai reușeam să merg cu mai mult de 15 la oră.

Sosire

Ajung iar în timpul premierii, rămân surprinsă când văd că toată lumea era deja acolo, schimbată, aranjată… am fost singura din toti prietenii mei care am terminat cursa de 80 de km…

Și Dan a luat 2 și eu locul 3… și am terminat Mediașul, și sunt fericită… și nu am nicio poză din acest concurs…

 

6 răspunsuri la „Concurs – Maratonul Medieval Mediaș

  1. ..nu ai nici o poza ?.eeiiii.. rezolvam 🙂
    bravo pentru determinare ! Si pentru mine a fost un traseu greu pe partea mentala, aici a fost cheia 🙂

Lasă un răspuns

